آدمی؛ آه و دمی

آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

آدمی؛ آه و دمی

آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

آدم چیست
آه و دم
آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

شمس لنگرودی/ خاکستر و بانو

-----------------------------------------------
اینجا برای دلم می‌نویسم و گاه تمرینی برای نویسندگی....

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

کیک سوخته!

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ق.ظ
درست یک ماه از عقدمان می گذشت و من تصمیم گرفتم اندکی از هنرهایم!! را نشان آقای همسر بدهم! به همین خاطر بود که دعوتشان کردم خانه مان و تصمیم گرفتم تا کیکی به مناسبت این روز فرخنده( گذشت یک ماه از زندگی متاهلی مان) برای آقای همسر بپزم! به همین خاطر تمام عزمم را جزم کردم و وسایل پخت کیک را مهیا کردم! مواد را مخلوط کردم و داخل ظرف ریختم و گذاشتمش در فر! و شروع کردم مثل یک خانوم کدبانو آشپزخانه را تمیز کردن! تمیز کردن همانا و فراموش کردن کیک همانا و سوختنش هم دیگر همانا! بعد هم با خیلی اعتماد به نفس ته سوخته ی کیک را بریدم و یک کیک به صورت کج! تحویل خانواده مان و آقای همسر دادم! تا آقای همسر با دیگر هنرم ،علاوه بر پختن کیک، شکل دادن کیک به اشکال نامعلوم الحالی آشنا شود!

+ فردا قرار است دومین کیک را بپزم باید دید فردا کیک کدامین شکل هندسی را به خود می گیرد!!!!
  • مهسا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی