آدمی؛ آه و دمی

آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

آدمی؛ آه و دمی

آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

آدم چیست
آه و دم
آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

شمس لنگرودی/ خاکستر و بانو

-----------------------------------------------
اینجا برای دلم می‌نویسم و گاه تمرینی برای نویسندگی....

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

زن‌های وجودی من

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۱۳ ب.ظ

همه‌ی ما در وجودمان شخصیت‌های مختلفی داریم، گاهی یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحاتم اینست که بنشینم و به آدمهای اطرافم نگاه کنم و حدس بزنم آنها چه شخصیت‌هایی در خود دارند، گاهی می‌نشینم و به خودم نگاه می‌کنم این یکی از قبلی‌ها هم لذت‌بخش‌تر است، اینطوری یادت می‌آید که آرزوهایت چیست؟دوست داری به کجا برسی و چجور آدمی بشوی....

این روزها که به خودم نگاه می‌کردم می‌بینم در من زنی‌است که می‌خواهد هکر باشد از آنهایی که می‌توانند هر رمزی را باز کنند و به جایی که تا حالا کسی نتوانسته نفوذ کند بتواند و ساعتها پشت لپ‌تاپش برای رمزگشایی تلاش کند...
ولی در من زنی هم وجود دارد که دوست دارد عاشقی کند و عاشق‌پیشه است، همانی که من را وادار به نوشتن می‌کند و وقتی کتاب شعر می‌خوانم آنقدر در زیبایی شعرها غرق می‌شوم که گاهی خودم از این لذت بسیار متعجب و ذوق‌زده می‌شوم...همانی که وقتی کتاب شعر می‌خواند دوست دارد یک روز در هفته‌اش را با یک دوست صمیمی اهل شعرش برود در یکی از کافه‌های خلوت شهر و پشت یک میز بنشینند و کافه بخورند و شعر بخوانند...همان زنی که همسرش را عاشقانه دوست دارد و جانش را برایش می‌دهد و تمام این شعر‌ها را می‌خواند و یاد می‌گیرد تا وقتی هر دو تنها در کافه روبروی هم نشسته‌اند برایش بخواند و وقتی هم که می‌خواند دستهایش را روی میز روی دستهای او گذاشته باشد....
و بخش دیگرم زنی‌است ساده به سادگی یک زن روستایی که دوست دارد مادر شود و بچه‌هایش را بزرگ کند و از صبح تا شب خانه را تمیز کند و آن را با گل‌های تازه تزئین کند و بوی چای تازه دم‌‌کرده‌اش فضای خانه را پر کرده باشد.....

  • مهسا

نظرات (۵)

به نظر میاد شما از چند شخصیتی رنج میبرید...لطفاً کمی سم مرغوب به یک لیوان آب ترجیحا ولرم اضافه کنید سپس آن رو سه روز در فریزر گذاشته و پس از یخ زدن با چکش یخ را پودر کنید .آن وقت آن پودر یخ را درون آب انگور آغشته به اسید سولفوریک و ده عدد قرص کلونازپام عربی قوی ریخته همراه یکی دو جرعه مرگ موش اعلا میل کنید.
به شما قول میدم با این دستور از دست تمام شخصیت هاتون رها میشوید...با تشکر دکتر محسن.
  • مجید صحراکارها
  • مواقم با این فکر کردن درباره ی وجوه مختلف شخصیت مون ....
    به تو سلام می کنم
    کنار تو می نشینم
    ودر خلوت تو
    شهر بزرگ من بنا می شود .....شاملو
    به وبلاگ من بیا شاید حضور تو گره گشای مشکل انسانی نومید باشدشاید کسی چه می داند؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
     دوست عزیز شماازمشکل چندگانگی شخصیتی رنج میبرید:-D
    وبهتره از یه روانشناس در این زمینه کمک بگیرید:-D
    نه دور از مزاح جالب بود دوس داشتم:-X
    "یک نیمه من شعور افلاطون است/یک نیمه دیگرم دل مجنون است"
    پاسخ:
    زهراااااا ینی کامنتت عااااااااااااالی بود :))))))))))))
     چقدر شعر خوب بود  اصن یادش نبودم! اگه یادم بود تیتر رو همین میذاشتم :)
    سلام
    این پست وبلاگ شما در "لینک‌زن" بازنشر داده شد
    باتشکر
    لینک‌زن
    http://linkzan.com/archives/11835
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی