آدمی؛ آه و دمی

آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

آدمی؛ آه و دمی

آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

آدم چیست
آه و دم
آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

شمس لنگرودی/ خاکستر و بانو

-----------------------------------------------
اینجا برای دلم می‌نویسم و گاه تمرینی برای نویسندگی....

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

یاری برای من تو و یارم برای تو*

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ق.ظ

+دوشیزه مهسا خانم....

قرآن باز کرده‌ایم نشسته‌ایم کنار هم عمه سوره‌ی نور، آیه‌ی نور را برایمان باز کرده نصف قرآن در دست من و نصف دیگر در دست او و یک گل لای قرآن... هر دو می‌خوانیم «االله نور السموات و الارض.....» 
فکر می‌کنم به اولین روز آشنایی‌مان، به تمام این چند ماه، به اضطراب‌هایم در این مدت، به روزشماریم از ده روز پیش، به استرس دیشب و امروز صبحم، به تلاقی نگاهم با او در آیینه سر سفره و به اینکه حالا اینجا کنارش نشسته‌ام... 

+وکیلم؟

حاج آقا برای بار سوم است که دارد می‌خواند و با گفتن وکیلم همه‌ به من نگاه می‌کنند و منتظرند...نفس عمیقی میکشم و می‌گویم:

- با اجازه بزرگترها و پدر و مادرم بله!

بله را که می‌گویم حاج‌آقا شروع می‌کند به خواندن خطبه، و من با گفتن این بله چقدر احساس آرامش و خوشبختی می‌کنم، چقدر از بودن در کنارش خوشحالم و آرام.
می‌گویند این لحظات، لحظات استجابت دعاست آرام دعا می‌کنم برای خوشبختی‌مان...

خطبه تمام شده‌است و حاج‌آقا دارد دعا می‌کند...حالا با قاطعیت می‌توانم بگویم که من «خوشبخت‌ترین زن روی زمینم.» 


*من ماهی‌ام تو آب، تو ماهی من آفتاب/یاری برای من تو و یارم برای تو (مهدی فرجی)

  • مهسا

نظرات (۲)

تبریک می‌گم هم به تو هم به  همسر گرامی... انشاالله که یک عمر با خوشبختی در مسیر سعادت هم قدم بردارید:)
و من در کنار همسر عزیزم و بهترین زن روی زمینء خوشبخترین مرد روی زمین هستم.
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی