آدمی؛ آه و دمی

آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

آدمی؛ آه و دمی

آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

آدم چیست
آه و دم
آه از دمی که این همه ساعت طول می کشد...

شمس لنگرودی/ خاکستر و بانو

-----------------------------------------------
اینجا برای دلم می‌نویسم و گاه تمرینی برای نویسندگی....

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

دوستِ عروس

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ
درست وسط مجلس عروسی همانجا که همه غرق شادی اند من باید اشک در چشمانم جمع بشود و سعی کنم تا اشک ها جاری نشوند!!
توی این یکی دو سال اخیر که شاهد عروس شدن دوستای صمیمیم بودم درست در وسط مجلس وقتی که جمعیت دور تا دور عروس را گرفته اند من که بو دوستم نگاه میکنم اشک در چشمانم جمع می شود و باورم نمی شود که این همان دوست چند ساله ی من است راستش را بخواهید از ته دل همیشه خوشحالم و توی دلم میگویم ببینید این دوست من است که اینقدر زیبا حالا در لباس عروس جای گرفته است دیدن دوستت در لباس سفید عروسی لذتی وصف ناشدنی دارد باید دوستتان را دیده باشید تا لذتش ر ا درک کنید...

+انشاالله همه ی دوستام منو هرچه زودتر به این لذت وصف ناشدنی برسونن :)
  • مهسا

نظرات (۱)

بله بله منم حس کردم این حس رو.... یعنی عروسو دیدم گر و گر اشک میریختم:))) نمیدونم چرا...
امییییین:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی